مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-14سياسي

سه توصیه سرپرست حجاج ایرانی به زائران قبل از بازگشت به ایران 


نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج کشورمان در آخرین مراسم دعای کمیل زائرین ایرانی درمکه در سال 1444 هجری ، سه توصیه برای روزهای باقیمانده از سفر و قبل از بازگشت به ایران  بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آخرین مراسم روحبخش دعای کمیل درمکه در سال 1444 هجری قمری، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت همراه زائران بیت الله الحرام بودند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در ابتدای این مراسم که در هتل میدان برگزار شد از زائران ایرانی خواست که باقیمانده فرصت حضور در جوار خانه خدا را مغتنم شمارند و قبل از بازگشت به ایران با حضور در مسجدالحرام و دعا و نیایش از این فضای معنوی نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: مومنانی که لذت دعا را چشیده اند حاضر نمی شوند این فرصت را در جوار بیت الله الحرام از دست بدهند.

سرپرست حجاج ایرانی استغفار، توبه به درگاه الهی و حلالیت طلبیدن از همسفران را از دیگر مواردی ذکر کرد که در روزهای پایانی حج سال 1444 هجری قمری اهمیت بیشتری دارد تا زائر با پاکی بیشتری وارد سال جدید شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه پاداش های الهی مسجدالحرام در هیچ کجای دنیا غیر از این سرزمین دست یافتنی نیست، افزود: این فرصت بسیار مغتنم ممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه توصیه سرپرست حجاج ایرانی به زائران قبل از بازگشت به ایران 

سه توصیه سرپرست حجاج ایرانی به زائران قبل از بازگشت به ایران